Monday, September 13, 2010

Respect.


From yeah you got it fuck yeah dementia!!1!

10 comments:

Anonymous said...

vill du gifta dig med mig?

christian said...

YESS!

Anonymous said...

ja men underbart! jag hade nästan glömt att jag friat, därav mitt sena svar. men tro nu inte för det att jag är en slappy slut som friar runt. icke! jag har sparat mig till dig. hur gör vi nu då?

christian said...

perfekt. jag bor ganska nara city hall sa om vi inte vill gora for stor grej av det med massa krusiduller kan vi smalla dar lite narsom? nar passar det dig?

Anonymous said...

ja det råkar ju för tillfället finnas ett par logistiska aspekter som kanske bör tas hand om först, för att nämna en: atlanten. men jag känner att vi är nära nu så det gäller alltså för mig att boka resa så är saken biff? kanske bör nämnas att du som bonus blir amerikansk medborgare på köpet. men jag vill ändå poängtera att jag verkligen menar allvar med detta. vi har aldrig träffats, men på facebook har vi 16 gemensamma vänner. var inte rädd

christian said...

boka pa. var ju inte helt kristallklart det har med lokation pa dig innan. hmm 16 gemensamma. inte radd men lite spannande det har. ar vi vanner dar?

Anonymous said...

ja givetvis spännande men kan ju även sluta i tragedi. nej, vi är inte vänner där. jag är rädd

christian said...

icke va radd! du vet ju uppenbarligen vem jag ar dock. borjar bli hyfsat nyfiken pa vem du ar? sen kan ju precis allt sluta i tragedi anda oavsett allt och vad. pa samma satt som det kan sluta i eufori.

Anonymous said...

min kunskap om dig är ytterst begränsad, men ja givetvis har du rätt: jag vet mer om dig än du om mig. vi kan fortsätta någon annanstans. via mail? då skapar jag givetvis ett nytt anonymt mailkonto. det måste vara så här ett tag till tror jag

christian said...

ok vi kan ta det slow i borjan. skapa anonymt du, men hinta garna. ledtradar liksom. maila christianbeckett@gmail.com